Pirkimo - pardavimo taisyklės

1.  Bendrosios nuostatos

1.1 Šios Pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) jas priėmus Pirkėjui (susipažinus su Taisyklėmis bei pažymėjus varnelę prie teiginio „Sutinku su „www.babycare.lt“ taisyklėmis“) yra teisiškai privalomas dokumentas, kuris nustato Pirkėjo (toliau – Pirkėjas), ir Babycare lt, UAB. Įmonės kodas: 305741846. PVM kodas: LT100014025913 (toliau – Pardavėjas)ir Pardavėjo teises ir pareigas, tarpusavio įsipareigojimus ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes „www.babycare.lt“ internetinėje parduotuvėje.

1.2 Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus ir apie bet kokius pakeitimus, taisymus ar papildymus Pirkėjas bus informuojamas prisijungimo „www.babycare.lt“ puslapyje metu ir, norėdamas apsipirkti šioje internetinėje parduotuvėje, privalės iš naujo patvirtinti pakeistas Taisykles.

1.3 Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, išsirinkęs norimą (as) prekę(es) ir suformavęs prekių krepšelį patvirtina, jog susipažino su Taisyklėmis bei paspaudžia mygtuką „Užsakyti“

 

2. Asmens duomenų apsauga ir tvarkymas

2.1. Prieš pirkdamas Parduotuvėje www.babycare.lt , Pirkėjas privalo atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose nurodyti savo asmens duomenis (vardą, pavardę, gimimo datą, prekių pristatymo adresą (jei prekių nepageidauja atsiimti pats), telefono numerį, elektroninio pašto adresą), kurie būtini prekėms pirkti, pristatyti ir mokėjimams vykdyti.

 2.2. Sutikdamas, kad Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo Parduotuvėje tikslu, Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu arba telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti tokios informacijos tretiems asmenims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas. Visais kitais atvejais tretiems asmenims bet kokie Pirkėjo asmens  duomenys gali būti atskleidžiami tik LR teisės aktų numatyta tvarka

2.3. Pirkėjas, užsiregistruodamas Parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti prisijungimo duomenų. Pirkėjui pamiršus slaptažodį, galima pasinaudoti slaptažodžio priminimo pagalba, paspaudus  „Priminti slaptažodį“, esančią pagrindiniame puslapyje žemiau prisijungimo formos. Įvedus savo el. pašto adresą, Jums el. paštu bus išsiųstas naujas slaptažodis.

 

Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai


3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose šios el. parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su el. parduotuve, pranešdamas Pardavėjui apie tai raštu (el. Paštu info@babycare.lt , nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo daikto pristatymo dienos, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus. Numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.
3.3. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą.
3.4. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas  informuoti Pardavėją (el. Paštu info@babycare.lt arba +37067794686.
3.5. Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo - pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.

 

4.   Pardavėjo teisės ir pareigos

4.1 Pardavėjas turi teisę vienašališkai nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį ir anuliuoti užsakymą, jei Pirkėjas pasirinkęs atsiskaitymo ne grynaisiais pinigais būdus nesumoka už prekes per 2 (dvi) darbo dienas nuo užsakymo pateikimo dienos.

4.2 Kai Pirkėjas pasirenka už prekes atsiskaityti grynaisiais pinigais, prekių pristatymo metu, Pardavėjas, iškilus neaiškumams dėl užsakyme pateiktos informacijos, susisiekia su Pirkėju užsakyme nurodytu telefono numeriu. Prekių pristatymo terminas tokiu atveju pradedamas skaičiuoti nuo susisiekimo su Pirkėju dienos. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jei Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 3 (tris) darbo dienas

4.3 Jei Pirkėjas nutraukia prekių pirkimo – pardavimo sutartį pagal  3.2 punkte numatytas sąlygas, Pardavėjas, gavęs grąžinama prekę, įsipareigoja per 14 (keturiolika) dienų grąžinti Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus.

4.4. Dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, Pardavėjas įsipareigoja pasiūlyti Pirkėjui analogišką ar kiek įmanoma panašesnę prekę. Jeigu Pirkėjas su šiuo pasiūlymu nesutinka, Pardavėjas grąžina Pirkėjo sumokėtus pinigus per 5 darbo dienas.

4.5 Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.

 4.6 Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu 6.2 Taisyklių punkte nurodytomis sąlygomis.

 

5. Prekių kaina ir jų apmokėjimo tvarka

5.1. Internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme prekių kainos nurodytos Eurais su PVM.
5.2. Šalia kiekvienos konkrečios Prekės yra jos aprašymas. Jei Pirkėjui pateiktos informacijos nepakanka, jis privalo kreiptis į Pardavėją dėl papildomos informacijos. Užsakydamas prekę, Pirkėjas patvirtina, kad  Parduotuvėje pateikta informacija apie prekę yra išsami ir jam aiški.

5.3. Prekės pristatymo mokestis į prekės kainą nėra įskaičiuotas, jei aiškiai nenurodyta kitaip.

5.4.    Už užsisakytas prekes Pirkėjas gali atsiskaityti vienu iš šių būdų (pasirinkimas gali būti ribojamas,  todėl galutinis atitinkamam užsakymui taikytinų atsiskaitymo būdu sąrašas nurodomas prie atitinkamo užsakymo):

5.4.1.    naudojantis elektronine bankininkyste (nemokamai);

5.4.2.    banko pavedimu ( nemokamai);

5.4.3.    grynaisiais pinigais ( turite būti paruošę lygią pinigų sumą) ar banko kortele prekių pristatymo/atsiėmimo metu ( paslaugos kaina - 2.90 €). 

 

6. Prekių pristatymas

 6.1 Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
 6.2 Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis:

Venipak kurjeris pristatys į jūsų namus : 

Pristatymo kaina  - 4.5 €. ( Pristatymo laikas I-V 9-17 val.)

Atsiėmimas „Omniva“ siuntų terminale (paštomate)  - 3 . ( Siuntos atitinkančios paštomato išmatavimus ). 

Pristatymo kaina kai prekių suma didesnė nei 59 . - Nemokamai

 6.2.1 Pristatymas į Kuršių Neriją vykdomas atskiru susitarimu.
 6.2.2 Prekių pristatymas už Lietuvos Respublikos teritorijos vykdomas atskiru susitarimu.

 6.2.3 Jei Pirkėjas užsakymo teikimo metu pasirenka Prekių pristatymą į Omniva paštomatą siunta iš Omniva paštomato turi būti atsiimta per 7 (septynias) kalendorines dienas po to, kai Pardavėjas informavo Pirkėją.

 6.2.4 Jeigu per 7 dienas siuntinio nepasiimsite, jis bus grąžintas siuntėjui. Pakartotinai užsakymą galėsime Jums pristatyti į Omniva terminalą tik po papildomo pristatymo išlaidų apmokėjimo.

6.3 Tiksli prekių pristatymo data ir laikas nurodomi Pardavėjo Pirkėjui pateikiamame pranešime el. pašto adresu arba  telefono numeriu. Pirkėjo nurodytu registracijos formoje.

6.4 Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.  Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos prekė ar pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti prekės ar pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.

6.5 Jei prekes priims ne Pirkėjas, Pirkėjas privalo nurodyti prekes priimsiančio asmens duomenis, pildydamas užsakymo pristatymo informaciją.

6.6 Kai kurios prekės gali būti pristatytos nesurinktos. ( žiūrėti prie prekės aprašymo).

6.7 Procedūra „PERADRESAVIMAS“ – sutartinių santykių vykdymo metu susiklosčiusi situacija, kai siunta peradresuojama kitam jos

gavėjui arba kitu adresu ir pristatoma kitą darbo dieną. Procedūra „PERADRESAVIMAS“ atliekama jeigu kurjeriui atvykus pristatyti

siuntos pristatymo adresu paaiškėja, kad klientas nurodė neteisingą gavėjo adresą, arba siuntos gavėjas pageidauja, kad siunta būtų pristatyta kitu adresu ar kitam gavėjui. Ši paslauga apmokestinama papildomai 3 .

6.8 Pažeista siunta

Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:

apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;

siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;

patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;

jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

 

7. Garantija

7.1  Pardavėjo parduodamoms prekėms yra suteikiama 24 mėnesių garantija.

7.2 Prekės keičiamos arba grąžinami pinigai, jeigu gedimų, kurie atsirado eksploatuojant garantijos laikotarpiu, -  negalima pašalinti.

7.3 Garantinio termino laikotarpiu paaiškėjus, kad prekė neatitinka kokybės reikalavimų, trūkumai nėra netinkamo Prekės sandėliavimo, laikymo, eksponavimo ar naudojimo pasekmė ir Pirkėjas apie tokius trūkumus pranešė Pardavėjui nedelsiant jiems paaiškėjus, Pardavėjas pašalina trūkumus, jeigu trūkumų neįmanoma pašalinti, pakeičia Prekę į naują arba grąžina pinigus. Garantinis remontas atliekamas Pardavėjo patalpose. Prekę garantiniam remontui atlikti pristato Pirkėjas.

 

8. Prekių grąžinimas ir keitimas

8. Prekių grąžinimas ir keitimas

8.1  Pardavėjo parduodamoms prekėms yra suteikiama 14d. grąžinimo arba keitimo garantija. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas. Grąžindamas prekes Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą ir tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas, iš kurio Pirkėjas įsigijo prekę, turi teisę negrąžinti pinigų už prekes, kurios grąžintos su trūkumais. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie Pirkėjo buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti grąžinimo Pardavėjui metu. Grąžinti Prekes Pirkėjas gali pristatydamas jas adresu : Tilžės g. 13 Šiauliai, LT-78242, grąžindamas per kurjerį arba tiesiogiai Pardavėjui atskirai suderindami telefonu paskambinęs Elektroninėje parduotuvėje nurodytu telefono numeriu.

8.2  Grąžinama prekė turi būti originalioje nepažeistoje pakuotėje, prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta , prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos. Nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta.

8.3 Norint grąžinti prekę užpildant ir atsiunčiant Pardavėjui prekių grąžinimo formą. Šią formą galite rasti čia:  

https://www.babycare.lt/index.php?route=account/return/add

8.4 Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 d. po to, kai yra patikrinama, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, yra visi įpakavimai, etiketės. "www.babycare.lt" vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida. 

8.5  Nekokybiškų prekių grąžinimas ar keitimas yra nemokamas. Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas pirkėjo lėšomis. Grąžintų prekių būklė patikrinama jei grąžinamos prekės yra kokybiškos iš grąžinamos sumos išskaičiuojamas prekių pristatymo Lietuvoje mokestis, jei Pirkėjas pasirinko kitą negu Pardavėjas siūlė pigiausią prekės pristatymo būdą. Administravimo mokestis 6 Eur (įskaitant PVM) už kiekvieną grąžinamos Prekės vienetą pagal Pardavėjo pateiktą sąskaitą skirtas padengti sandėlio sistemų palaikymo ir prekių paruošimo/grąžinimo proceso, sąnaudas, bei mokestis už grynų pinigų operacija ( jeigu buvo pasirinktas apmokėjimo būdas grynais pristatymo metu).

8.6 Pirkėjas įsipareigoja tinkamai ir saugiai supakuoti transportuojamas prekes. Už žalą patirtą transportuojant netinkamai supakuotas grąžinamas prekes pardavėjas atsakomybės neprisiima.

8.7 Teise grąžinti prekes Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu nebuvo praleistas prekės grąžinimui numatytas 14 dienų terminas.

8.8 Jei Pirkėjui buvo pristatytos ne tos prekės, nepilnos komplektacijos ar nekokybiškos prekės. Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 14 dienų, informuoti apie tai Pardavėją el. paštu info@babycare.lt arba paskambinęs Elektroninėje parduotuvėje nurodytu telefono numeriu. Pardavėjas savo sąskaita įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis ar papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis.


9. Baigiamosios nuostatos

9.1. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti derybų būdu, ginčai sprendžiami LR teisės aktų nustatyta tvarka.

9.2. Tuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo parengtu ir Babycare.lt  perduotu atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją, savo prašymą/skundą dėl Babycare.lt įsigytos prekės iš Pardavėjo Pirkėjas (fizinis asmuo, vartotojas) gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) - ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/.