Pirkimo - pardavimo taisyklės
1. Bendrosios nuostatos
1.1 Šios Pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) jas priėmus Pirkėjui (susipažinus su Taisyklėmis bei pažymėjus varnelę prie teiginio „Sutinku su „www.babycare.lt“ taisyklėmis“) yra teisiškai privalomas dokumentas, kuris nustato Pirkėjo (toliau – Pirkėjas), ir Babycare lt, UAB. Įmonės kodas: 305741846. PVM kodas: LT100014025913 (toliau – Pardavėjas)ir Pardavėjo teises ir pareigas, tarpusavio įsipareigojimus ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes „www.babycare.lt“ internetinėje parduotuvėje.
1.2 Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu
pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus
reikalavimus ir apie bet kokius pakeitimus, taisymus ar papildymus Pirkėjas bus
informuojamas prisijungimo „www.babycare.lt“ puslapyje metu ir, norėdamas
apsipirkti šioje internetinėje parduotuvėje, privalės iš naujo patvirtinti
pakeistas Taisykles.
1.3 Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo
laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, išsirinkęs norimą (as) prekę(es)
ir suformavęs prekių krepšelį patvirtina, jog susipažino su Taisyklėmis bei
paspaudžia mygtuką „Užsakyti“
2. Asmens duomenų apsauga ir tvarkymas
2.1. Prieš pirkdamas Parduotuvėje www.babycare.lt ,
Pirkėjas privalo atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose
nurodyti savo asmens duomenis (vardą, pavardę, gimimo datą, prekių pristatymo
adresą (jei prekių nepageidauja atsiimti pats), telefono numerį, elektroninio
pašto adresą), kurie būtini prekėms pirkti, pristatyti ir mokėjimams vykdyti.
2.2. Sutikdamas, kad Pirkėjo asmens
duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo Parduotuvėje tikslu,
Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu arba telefono
numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui
įvykdyti. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti tokios informacijos tretiems
asmenims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar
kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas. Visais kitais
atvejais tretiems asmenims bet kokie Pirkėjo asmens duomenys gali būti
atskleidžiami tik LR teisės aktų numatyta tvarka
2.3. Pirkėjas, užsiregistruodamas Parduotuvėje
bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti
prisijungimo duomenų. Pirkėjui pamiršus slaptažodį, galima pasinaudoti
slaptažodžio priminimo pagalba, paspaudus „Priminti slaptažodį“, esančią
pagrindiniame puslapyje žemiau prisijungimo formos. Įvedus savo el. pašto
adresą, Jums el. paštu bus išsiųstas naujas slaptažodis.
3 Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose
šios el. parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su el.
parduotuve, pranešdamas Pardavėjui apie tai raštu (el. Paštu info@babycare.lt ,
nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per
14 (keturiolika) darbo dienų nuo daikto pristatymo dienos, išskyrus atvejus,
kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus. Numatyta teise Pirkėjas
gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės
nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.
3.3. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą
kainą.
3.4. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas
privalo nedelsdamas informuoti Pardavėją (el. Paštu info@babycare.lt arba
+37067794686.
3.5. Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo -
pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės
aktų.
4. Pardavėjo teisės ir
pareigos
4.1 Pardavėjas turi teisę vienašališkai
nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį ir anuliuoti užsakymą, jei Pirkėjas
pasirinkęs atsiskaitymo ne grynaisiais pinigais būdus nesumoka už prekes per 2
(dvi) darbo dienas nuo užsakymo pateikimo dienos.
4.2 Kai Pirkėjas pasirenka už prekes
atsiskaityti grynaisiais pinigais, prekių pristatymo metu, Pardavėjas, iškilus
neaiškumams dėl užsakyme pateiktos informacijos, susisiekia su Pirkėju užsakyme
nurodytu telefono numeriu. Prekių pristatymo terminas tokiu atveju pradedamas
skaičiuoti nuo susisiekimo su Pirkėju dienos. Pardavėjas turi teisę iš anksto
nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jei Pardavėjui nepavyksta susisiekti
su Pirkėju per 3 (tris) darbo dienas
4.3 Jei Pirkėjas nutraukia prekių pirkimo –
pardavimo sutartį pagal 3.2 punkte numatytas sąlygas, Pardavėjas, gavęs
grąžinama prekę, įsipareigoja per 14 (keturiolika) dienų grąžinti
Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus.
4.4. Dėl svarbių aplinkybių negalėdamas
pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, Pardavėjas įsipareigoja pasiūlyti
Pirkėjui analogišką ar kiek įmanoma panašesnę prekę. Jeigu Pirkėjas su šiuo
pasiūlymu nesutinka, Pardavėjas grąžina Pirkėjo sumokėtus pinigus per 5
darbo dienas.
4.5 Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo
užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.
4.6 Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu 6.2 Taisyklių punkte nurodytomis sąlygomis.
5. Prekių kaina ir jų
apmokėjimo tvarka
5.1. Internetinėje parduotuvėje ir
suformuotame užsakyme prekių kainos nurodytos Eurais su PVM.
5.2. Šalia kiekvienos konkrečios Prekės yra jos aprašymas. Jei Pirkėjui
pateiktos informacijos nepakanka, jis privalo kreiptis į Pardavėją dėl
papildomos informacijos. Užsakydamas prekę, Pirkėjas patvirtina,
kad Parduotuvėje pateikta informacija apie prekę yra išsami ir jam
aiški.
5.3. Prekės pristatymo mokestis į prekės kainą
nėra įskaičiuotas, jei aiškiai nenurodyta kitaip.
5.4. Už užsisakytas prekes Pirkėjas gali atsiskaityti vienu iš šių būdų (pasirinkimas gali būti ribojamas, todėl galutinis atitinkamam užsakymui taikytinų atsiskaitymo būdu sąrašas nurodomas prie atitinkamo užsakymo):
5.4.1. naudojantis elektronine bankininkyste (nemokamai);
5.4.2. banko pavedimu ( nemokamai);
5.4.3. grynaisiais pinigais ( turite būti paruošę lygią pinigų sumą) ar banko kortele prekių pristatymo/atsiėmimo metu ( paslaugos kaina - 1.49 €).
6. Prekių pristatymas
6.1 Prekes pristato Pardavėjas arba jo
įgaliotas atstovas.
6.2 Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis:
Venipak kurjeris pristatys į jūsų namus
:
Pristatymo kaina - 4.5 €. ( Pristatymo laikas I-V 9-17 val.)
Atsiėmimas „Omniva“ siuntų terminale (paštomate) - 3.99 €. ( Siuntos atitinkančios paštomato išmatavimus ).
Atsiėmimas „Venipak“ siuntų terminale (paštomate) - 1.99 €. ( Siuntos atitinkančios paštomato išmatavimus ).
Atsiėmimas „LP Express“ siuntų terminale (paštomate) - 2.49 €. ( Siuntos atitinkančios paštomato išmatavimus ).
Atsiėmimas „DPD“ siuntų terminale (paštomate) - 2.99 €. ( Siuntos atitinkančios paštomato išmatavimus ).
Pristatymo kaina kai prekių suma didesnė nei 59 €. - Nemokamai
6.2.1 Pristatymas į Kuršių Neriją vykdomas atskiru susitarimu.
6.2.2 Prekių pristatymas už Lietuvos Respublikos teritorijos vykdomas
atskiru susitarimu.
6.2.3 Jei Pirkėjas užsakymo teikimo metu pasirenka Prekių
pristatymą į Omniva paštomatą siunta iš Omniva paštomato turi būti atsiimta per
7 (septynias) kalendorines dienas po to, kai Pardavėjas informavo
Pirkėją.
6.2.4 Jei Pirkėjas užsakymo teikimo metu pasirenka Prekių
pristatymą į Venipak ar LP Express paštomatą siunta iš paštomato turi būti
atsiimta per 3 (tris) kalendorines dienas po to, kai Pardavėjas informavo
Pirkėją.
6.2.5 Jei Pirkėjas užsakymo teikimo metu pasirenka Prekių
pristatymą į DPD paštomatą siunta iš DPD paštomato turi būti atsiimta per 5
(penkias) kalendorines dienas po to, kai Pardavėjas informavo Pirkėją.
6.2.6 Jeigu per 7 kalendorines dienas siuntinio
nepasiimsite iš Omnivos Paštomato, ji bus grąžinta siuntėjui. Pakartotinai
užsakymą galėsime Jums pristatyti į terminalą tik po papildomo pristatymo
išlaidų apmokėjimo.
6.2.7 Jeigu per 3 kalendorines dienas siuntinio nepasiimsite iš
Venipak ar LP Express paštomatų, ji bus grąžinta siuntėjui. Pakartotinai
užsakymą galėsime Jums pristatyti į terminalą tik po papildomo pristatymo
išlaidų apmokėjimo.
6.2.8 Jeigu per 5 kalendorines dienas siuntinio
nepasiimsite iš DPD paštomato, ji bus grąžinta siuntėjui. Pakartotinai užsakymą
galėsime Jums pristatyti į terminalą tik po papildomo pristatymo išlaidų
apmokėjimo.
6.3 Tiksli prekių pristatymo data ir laikas
nurodomi Pardavėjo Pirkėjui pateikiamame pranešime el. pašto adresu arba
telefono numeriu. Pirkėjo nurodytu registracijos formoje.
6.4 Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar,
atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės
atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.
Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos prekė ar pakuotė pažeista (suglamžyta,
šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje
faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei,
dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos
pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo
atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai
buvo sąlygoti prekės ar pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau
nustatyta tvarka.
6.5 Jei prekes priims ne Pirkėjas, Pirkėjas
privalo nurodyti prekes priimsiančio asmens duomenis, pildydamas užsakymo pristatymo
informaciją.
6.6 Kai kurios prekės gali būti pristatytos
nesurinktos.
6.7 Procedūra „PERADRESAVIMAS“ –
sutartinių santykių vykdymo metu susiklosčiusi situacija, kai siunta
peradresuojama kitam jos
gavėjui arba kitu adresu ir pristatoma kitą
darbo dieną. Procedūra „PERADRESAVIMAS“ atliekama jeigu kurjeriui atvykus
pristatyti
siuntos pristatymo adresu paaiškėja, kad
klientas nurodė neteisingą gavėjo adresą, arba siuntos gavėjas pageidauja,
kad siunta būtų pristatyta kitu adresu ar kitam gavėjui. Ši paslauga
apmokestinama papildomai 3 €.
6.8 Pažeista siunta
Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite
dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:
apie tai pasakykite prekes atvežusiam
kurjeriui;
siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad
pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų
(patikrinimo) aktą;
patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes
ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus
reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui
prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma,
kad siunta pristatyta tvarkingai.
7. Garantija
7.1 Pardavėjo parduodamoms prekėms yra
suteikiama 24 mėnesių garantija.
7.2 Prekės keičiamos arba grąžinami pinigai,
jeigu gedimų, kurie atsirado eksploatuojant garantijos laikotarpiu, -
negalima pašalinti.
7.3 Garantinio termino laikotarpiu paaiškėjus, kad prekė neatitinka kokybės reikalavimų, trūkumai nėra netinkamo Prekės sandėliavimo, laikymo, eksponavimo ar naudojimo pasekmė ir Pirkėjas apie tokius trūkumus pranešė Pardavėjui nedelsiant jiems paaiškėjus, Pardavėjas pašalina trūkumus, jeigu trūkumų neįmanoma pašalinti, pakeičia Prekę į naują arba grąžina pinigus. Garantinis remontas atliekamas Pardavėjo patalpose. Prekę garantiniam remontui atlikti pristato Pirkėjas.
8. Prekių grąžinimas
ir keitimas
8. Prekių grąžinimas ir keitimas
8.1 Pardavėjo parduodamoms prekėms yra suteikiama 14d. grąžinimo arba keitimo garantija. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas. Grąžindamas prekes Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą ir tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas, iš kurio Pirkėjas įsigijo prekę, turi teisę negrąžinti pinigų už prekes, kurios grąžintos su trūkumais. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie Pirkėjo buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti grąžinimo Pardavėjui metu. Grąžinti Prekes Pirkėjas gali pristatydamas jas adresu : Tilžės g. 13 Šiauliai, LT-78242, grąžindamas per kurjerį arba tiesiogiai Pardavėjui atskirai suderindami telefonu paskambinęs Elektroninėje parduotuvėje nurodytu telefono numeriu.
8.2 Grąžinama prekė turi būti
originalioje nepažeistoje pakuotėje, prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo
nesugadinta , prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos. Nepažeistos
etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. Grąžinama prekė turi būti tos
pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta.
8.3 Norint grąžinti prekę užpildant ir
atsiunčiant Pardavėjui prekių grąžinimo formą. Šią formą galite rasti
čia:
https://www.babycare.lt/index.php?route=account/return/add
8.4 Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas
įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 d. po to, kai yra patikrinama, kad prekė
yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos
detalės, yra visi įpakavimai, etiketės. "www.babycare.lt"
vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą
papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo
nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo
pritaikyta nuolaida.
8.5 Nekokybiškų prekių grąžinimas
ar keitimas yra nemokamas. Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas pirkėjo
lėšomis. Grąžintų prekių būklė patikrinama jei grąžinamos prekės yra kokybiškos
iš grąžinamos sumos išskaičiuojamas prekių pristatymo Lietuvoje
mokestis, jei Pirkėjas pasirinko kitą negu Pardavėjas siūlė pigiausią
prekės pristatymo būdą. Administravimo mokestis 6 Eur (įskaitant PVM)
už kiekvieną grąžinamos Prekės vienetą pagal Pardavėjo pateiktą
sąskaitą skirtas padengti sandėlio sistemų palaikymo ir prekių
paruošimo/grąžinimo proceso, sąnaudas, bei mokestis už grynų pinigų operacija (
jeigu buvo pasirinktas apmokėjimo būdas grynais pristatymo metu).
8.6 Pirkėjas įsipareigoja tinkamai ir saugiai
supakuoti transportuojamas prekes. Už žalą patirtą transportuojant netinkamai
supakuotas grąžinamas prekes pardavėjas atsakomybės neprisiima.
8.7 Teise grąžinti prekes Pirkėjas gali
pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu nebuvo praleistas prekės grąžinimui numatytas
14 dienų terminas.
8.8 Jei Pirkėjui buvo pristatytos ne tos prekės, nepilnos komplektacijos ar nekokybiškos prekės. Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 14 dienų, informuoti apie tai Pardavėją el. paštu info@babycare.lt arba paskambinęs Elektroninėje parduotuvėje nurodytu telefono numeriu. Pardavėjas savo sąskaita įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis ar papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis.
9. Baigiamosios nuostatos
9.1. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių
vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti derybų būdu, ginčai
sprendžiami LR teisės aktų nustatyta tvarka.
9.2. Tuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka
su Pardavėjo parengtu ir Babycare.lt perduotu atsakymu į Pirkėjo rašytinę
pretenziją, savo prašymą/skundą dėl Babycare.lt įsigytos prekės iš Pardavėjo
Pirkėjas (fizinis asmuo, vartotojas) gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių
apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel.
85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse)
- ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/.