Meniu
Meniu
Prekių krepšelis

Pristatymo informacija

6. Prekių pristatymas

 6.1 Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
 6.2 Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis:

Venipak kurjeris pristatys į jūsų namus : 

Pristatymo kaina  - 4.5 €. ( Pristatymo laikas I-V 9-17 val.)



Atsiėmimas „Omniva“ siuntų terminale (paštomate)  - 2.99 €. ( Siuntos atitinkančios paštomato išmatavimus ). 


Atsiėmimas „Venipak“ siuntų terminale (paštomate)  - 1.99 €. ( Siuntos atitinkančios paštomato išmatavimus ).


Atsiėmimas „LP Express“ siuntų terminale (paštomate)  - 2.49 €. ( Siuntos atitinkančios paštomato išmatavimus ).



Pristatymo kaina kai prekių suma didesnė nei 59 €. - Nemokamai


 6.2.1 Pristatymas į Kuršių Neriją vykdomas atskiru susitarimu.

 6.2.2 Prekių pristatymas už Lietuvos Respublikos teritorijos vykdomas atskiru susitarimu.


 6.2.3 Jei Pirkėjas užsakymo teikimo metu pasirenka Prekių pristatymą į Omniva paštomatą siunta iš Omniva paštomato turi būti atsiimta per 7 (septynias) kalendorines dienas po to, kai Pardavėjas informavo Pirkėją. 


 6.2.4 Jei Pirkėjas užsakymo teikimo metu pasirenka Prekių pristatymą į Venipak ar LP Express paštomatą siunta iš paštomato turi būti atsiimta per 5 (penkias) kalendorines dienas po to, kai Pardavėjas informavo Pirkėją.


 6.2.5 Jeigu per 7 dienas siuntinio nepasiimsite iš Omnivos Paštomato, ji bus grąžinta siuntėjui. Pakartotinai užsakymą galėsime Jums pristatyti į terminalą tik po papildomo pristatymo išlaidų apmokėjimo.


 6.2.6 Jeigu per 5 dienas siuntinio nepasiimsite iš Venipak ar LP Express paštomatų, ji bus grąžinta siuntėjui. Pakartotinai užsakymą galėsime Jums pristatyti į terminalą tik po papildomo pristatymo išlaidų apmokėjimo.


6.3 Tiksli prekių pristatymo data ir laikas nurodomi Pardavėjo Pirkėjui pateikiamame pranešime el. pašto adresu arba  telefono numeriu. Pirkėjo nurodytu registracijos formoje.

6.4 Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.  Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos prekė ar pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti prekės ar pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.

6.5 Jei prekes priims ne Pirkėjas, Pirkėjas privalo nurodyti prekes priimsiančio asmens duomenis, pildydamas užsakymo pristatymo informaciją.

6.6 Kai kurios prekės gali būti pristatytos nesurinktos ( žiūrėti prie prekės aprašymo). 

6.7 Procedūra „PERADRESAVIMAS“ – sutartinių santykių vykdymo metu susiklosčiusi situacija, kai siunta peradresuojama kitam jos

gavėjui arba kitu adresu ir pristatoma kitą darbo dieną. Procedūra „PERADRESAVIMAS“ atliekama jeigu kurjeriui atvykus pristatyti

siuntos pristatymo adresu paaiškėja, kad klientas nurodė neteisingą gavėjo adresą, arba siuntos gavėjas pageidauja, kad siunta būtų pristatyta kitu adresu ar kitam gavėjui. Ši paslauga kainuoja papildomai 3 eur.

6.8 Pažeista siunta

Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:

apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;

siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;

patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;

jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.